martes, 16 de marzo de 2010

Contact



Hello, I'm Alex Trelis and I'm a Design Engineer. Here you can see my designs and in this post you can meet me more.

I'm a design and art lover, also I've mind of engineer, always solving problems and searching balance of aesthetic-functionality-ergonomy.
I focused my five last years in watch design and watchmaking, by hand of EXTático where I learn a lot of over watches and movements.

Between my passions are automotive (since races to design for all cars, motorcycles, trucks...), and bikes (I'm a mountain bike rider). Besides I like a lot new technologies and internet, I'm a little geek.
If you want contact me please send to me a email to: alextrelis@gmail.com or contact at +34.622.117.365
Hola, soy Alex Trelis y soy Diseñador Industrial. Aquí puedes ver mis diseños y conocerme un poco más.Soy un amante del diseño y del arte, también tengo mente de ingeniero, siempre resolviendo problemas y buscando el equilibrio entre estética-funcionalidad-ergonomía.He centrado mis últimos cinco años en el diseño de relojes y relojería, de la mano de EXTático donde he aprendido mucho sobre relojes y movimientos.Entre mis pasiones están la automoción (desde las carreras hasta los diseños de todos los coches, motocicletas, camiones...), y las bicicletas (soy un ciclista de montaña). Además me gustan mucho las nuevas tecnologías e internet, soy un poco geek.Si deseas contactar conmigo por favor mándame un e-mail a : alextrelis@gmail.com o contacta conmigo en el +34.622.117.365

No hay comentarios:

Publicar un comentario